Number of the records: 1
Pravdová, Markéta - Author
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2006 - 246 s. : barev. il. ; 21 cm
ISBN 80-246-1178-3 (brož.)
McDonald's Corporation
globalizace marketingová komunikace reklama a propagace konzumní společnost
studieCall number C 323.354 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová Main entry-name Pravdová, Markéta (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Karolinum, 2006 Phys.des. 246 s. : barev. il. ; 21 cm ISBN 80-246-1178-3 (brož.) National bibl. num. cnb001647104 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Souhrn anglicky Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
Subj. Headings McDonald's Corporation * globalizace * marketingová komunikace * reklama a propagace * konzumní společnost Form, Genre studie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.422 , 658.8:316.77 , 659.1 , 316.3:17.023.5 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald¨s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1