Number of the records: 1  

Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rýdl, Karel, 1952- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Agentura Strom, 1998 - 45 s.
    ISBN 80-86106-03-9
    Škola 21. Nové trendy ;
     vyučovací metody  daltonské školy  kooperativní učení
     příručky
    Call numberC 292.721
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 292.721   

    Title statementJak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka : Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách / Karel Rýdl
    Main entry-name Rýdl, Karel, 1952- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Agentura Strom, 1998
    Phys.des.45 s.
    ISBN80-86106-03-9
    National bibl. num.cnb000387894
    Edition Škola 21. Nové trendy
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings vyučovací metody * daltonské školy * kooperativní učení
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.31-048.87 , 37.03 , 37.091.4
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.