Number of the records: 1  

Jak prodávat z očí do očí

  1. SYS1161792
    LBL
      
    02082cam-a22006257i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240524222206.8
    007
      
    ta
    008
      
    220909t20222022xr-a---fr-----000-0-cze-d
    020
      
    $a 978-80-87717-41-7 $q (vázáno)
    040
      
    $a ABA006 $b cze $c ABA006 $d ABA006 $e rda
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 339.187 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.32 $2 MRF
    080
      
    $a 339:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Toman, Ivo, $d 1966 únor 23.- $7 ola2006323529 $4 aut
    245
    10
    $a Jak prodávat z očí do očí / $c Ivo Toman
    250
      
    $a I. vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b TAXUS International s.r.o., $c [2022]
    264
    -4
    $c ©2022
    300
      
    $a 221 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a 32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí. Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sítě místo dopisů. Žijeme zdravěji, déle, přitom se vše stále zrychluje. Jenže psychologie prodeje a řešení námitek se nezměnily. To je nadčasové. O tom nadčasovém je tato kniha. Každý, kdo s prodáváním začíná, dělá spoustu chyb. Cestou pokusů a omylů ztratí spoustu času a mnozí to vzdají po několika neúspěších, protože neví, jak dál. Hlavně začátečníkům chybí praktický návod, jak prodávat. Máme sice knihy o teorii psychologie prodeje, o marketingu i příběhy úspěšných. Ale stále tu něco chybělo. Chyběl praktický návod, jak mají začínající prodejci postupovat, něco jako kuchařka osobního prodeje, podle níž by mohli začít „vařit“ své úspěšné prodejní schůzky. Něco, co jim usnadní cestu bez nudné teorie. Proto Ivo Toman v této knize sepsal vše důležité, co ví o osobním prodeji z očí do očí a řešení námitek. Vše, co mu pomáhalo, ale i co nepomáhalo v tisících obchodních jednáních za více než tři desítky let. V této kuchařce prodeje nenajdete moc teorie, vědecké rozbory ani složité propočty. Zato zde najdete praktické návody, jak nedělat zbytečné chyby. V dobré kuchařce také jdete k cíli postupně, bod po bodu. Není v ní napsáno: „Nasypte to tam úplně všechno najednou a vařte to, jak dlouho chcete.“ Stejně tak ani vy nemůžete zákazníkovi „nasypat do hlavy“ vše, co víte o vašem úžasném produktu, protože pak v jeho hlavě nebude váš úžasný produkt, ale chaos. Vývoj všeho jde od primitivního přes složité k jednoduchému. Stejně to je s poznáním. Zpočátku máte o prodeji primitivní znalosti. Časem se zahltíte tolika informacemi, že na to půjdete složitě. Budete hovořit o všem možném, a to hlavní vám bude unikat že se zákazníkem sedíte kvůli uzavření obchodu. Tato kuchařka prodeje“ vám to pomůže zjednodušit. Díky tomu vyděláte prodejem mnohem více peněz. Začtěte se do příběhů mezi prodejci a kupujícími a pochopte úspěšné prodejní techniky, fígly a triky. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087717417 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a prodej $7 ph115885 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní úspěch $7 ph123563 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.