Number of the records: 1  

Supermodelka a krabice Brillo

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Thompson, Don - Author
    Vyd. 1. - Zlín : Kniha Zlín, 2014 - 360 s., [8] s. obr. příl. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN 978-80-7473-160-0 (brož.) :
    Tema ;
    20.-21. století
     obchod s uměním  umělecké aukce  aukční síně  umění a společnost  výtvarné umění
     eseje
    Call numberC 359.378
    Umístění 7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé
    Supermodelka a krabice Brillo
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.378   

    Title statementSupermodelka a krabice Brillo : zákulisní příběhy a prapodivné zákony ekonomiky současného umění / Don Thompson ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Neradová]
    Main entry-name Thompson, Don (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataZlín : Kniha Zlín, 2014
    Phys.des.360 s., [8] s. obr. příl. : barev. il. ; 19 cm
    ISBN978-80-7473-160-0 (brož.) : 369.00 Kč
    National bibl. num.cnb002538882
    Edition Tema (Kniha Zlín) ; 19
    NoteObsahuje rejstřík
    OriginalSupermodel and the brillo box
    Subj. Headings 20.-21. století * obchod s uměním - 20.-21. století * umělecké aukce - 20.-21. století * aukční síně - 20.-21. století * umění a společnost - 20.-21. století * výtvarné umění - 20.-21. století
    Form, Genre eseje
    Conspect7.01/.09 - Umění
    UDC 7.074/.075 , 72/76.075 , 7.074:061.2 , 7.011+316.72/.75 , 72/76 , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé
    Document kindBOOKS
    Supermodelka a krabice Brillo
    Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace? Na tyto i další otázky vám odpoví kniha Supermodelka a krabice Brillo, která je pokračováním bestselleru Dona Thompsona Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů (česky KNIHA ZLÍN, 2010) a jako taková si jistě získá každého čtenáře se zájmem o moderní umění. Don Thompson opět nahlíží do zákulisí světového trhu s uměním, jehož ceny zaznamenaly raketový růst pouhé dva roky po pádu banky Lehman Brothers a vypuknutí ekonomické krize, a zamýšlí se nad tím, nakolik tento vzestup ovlivnily ekonomické zákonitosti a marketingové strategie, nakolik peníze podmiňují společenský status, i nad fenoménem celebrit. Svou pronikavou, humorem okořeněnou analýzu opírá o vlastní výzkum a rozhovory se zástupci aukčních síní a obchodníky s uměním z celého světa od New Yorku přes Abú Dhabí až po Peking.„Psáno živě, se zápalem a neústupností – kniha, kterou je radost číst.“The Financial Times„Poutavá a soustředěná analýza hráčů na trhu s uměním.“Publishers Weekly O autorovi Don Thompson je ekonom a sběratel současného umění. Jako profesor obchodu a podnikání se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics, Harvard Business School a v současné době na York University v Torontu. Je autorem nebo spoluautorem devíti knih o marketingu a ekonomice. Žije v Londýně a v Torontu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.