Number of the records: 1  

Emoce v marketingu

  1. SYS0494472
    LBL
      
    01529nam-a2200457-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121326.7
    007
      
    ta
    008
      
    140110s2014----xr-abc-e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002539102
    020
      
    $a 978-80-247-4843-6 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)872340714
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 159.98:659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 159.942 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut
    245
    10
    $a Emoce v marketingu : $b jak oslovit srdce zákazníka / $c Jitka Vysekalová a kolektiv
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2014
    300
      
    $a 289 s. : $b il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; $c 25 cm
    490
    1-
    $a Expert
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024748436 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie reklamy $7 ph158335 $2 czenas
    650
    07
    $a emoce $7 ph114465 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    830
    -0
    $a Expert (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.