Number of the records: 1  

Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání

  1. SYS0411338
    LBL
      
    01569nam-a2200457-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200318002919.6
    007
      
    ta
    008
      
    101020s2010----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002130410
    020
      
    $a 978-80-86307-95-4 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)693933825
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.2 $2 MRF
    080
      
    $a 502:37.03 $2 MRF
    080
      
    $a 373.24 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jančaříková, Kateřina, $d 1970- $7 mzk2003205866 $4 aut
    245
    10
    $a Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání / $c Kateřina Jančaříková
    260
      
    $a Praha : $b Josef Raabe, $c c2010
    300
      
    $a 148 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Nahlížet - nacházet
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Publikace představuje inovativní koncepce environmentální výchovy, včetně modelově očekávaných výstupů. Důraz je kladen na to, aby si čtenář uvědomil význam prostředí, ve kterém se činnosti dětí odehrávají, především školní zahrady. Autorka se věnuje hodnocení kvality a účinnosti a nabízí autoevaluační dotazník hodnocení kvality EVVO v MŠ. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086307954 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a předškolní výchova $7 ph124887 $2 czenas
    650
    07
    $a environmentální výchova a vzdělávání $7 ph119964 $2 czenas
    650
    07
    $a mateřské školy $z Česko $7 ph122683 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    830
    -0
    $a Nahlížet - nacházet
    856
    41
    $y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102130410_1.pdf
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.