Number of the records: 1  

Dítě v rovnováze

  1. SYS0405701
    LBL
      
    04779nam-a2200829-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222103429.4
    007
      
    ta
    008
      
    160524s2012----xo-a---e-f----000-0-cze--
    020
      
    $a 978-80-971033-0-9 $q (vázáno)
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $k slo $h eng
    072
    -7
    $a 612 $x Fyziologie člověka a srovnávací fyziologie $2 Konspekt $9 14
    080
      
    $a 612.74/.76 $2 MRF
    080
      
    $a 612.76 $2 MRF
    080
      
    $a 612.65 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.7 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Goddard, Sally, $d 1957- $7 uk2009539323 $4 aut
    240
    10
    $a Well balanced child. $l Česky
    245
    10
    $a Dítě v rovnováze : $b pohyb a učení v raném dětství / $c Sally Goddard Blythe ; z anglického originálu The well balanced child (movement and early learning) ... přeložila Mariana Dachová, do češtiny s použitím anglického originálu převedla Naďa Jurečková
    246
    30
    $a Pohyb a učení v raném dětství
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a [Bratislava] : $b Inštitút psychoterapie a socioterapie, $c 2012
    300
      
    $a 265 stran : $b ilustrace ; $c 22 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo ze slovenského vydání?
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    520
    3-
    $a Je nesporné, že pro duševní a fyzický růst a vývin dítěte je nesmírně důležitý pohyb: výzkumy Institutu neuro-fyziologické psychologie potvrdily, že při vývoji dítěte existuje vzájemná souvislost mezi fungováním mozku a pohybem. Text pojednává o senzomotorickém vývoji během prvních roků života a zdůrazňuje význam pohybu, smyslového vnímání, hudby a ostatních podnětů prostředí jako základu při nastavování rozvíjejícího se mozku na pozdější učení. Dále je rozebírána úloha stravování při udržování správné chemické rovnováhy organismu a při facilitaci společenských interakcí i sociálního rozvoje. Autorka, ředitelka Institutu neuro-fyziologické psychologie ve Velké Británii, předkládá pohybové programy, přičemž tvrdí, že klíčem k úspěchu při zavádění jakéhokoliv intervenčního programu je přizpůsobení individuálním potřebám dítěte. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788097103309 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a motorika člověka $7 ph122997 $2 czenas
    650
    07
    $a motorické schopnosti $7 ph134912 $2 czenas
    650
    07
    $a vývoj dítěte $7 ph127471 $2 czenas
    650
    07
    $a učení $7 ph126979 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie dítěte $7 ph117256 $2 czenas
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Dachová, Mariana $7 xx0159805 $4 trl
    700
    1-
    $a Jurečková, Naďa $7 xx0159816 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.