Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
5., rozšířené a aktualizované vydání - 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
ISBN 978-80-271-3654-4
Expert
psychologie reklamy reklama a propagace marketingová komunikace
kolektivní monografieSignatura C 413.115 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 5., rozšířené a aktualizované vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2023 Fyz.popis 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-3654-4 Číslo nár. bibl. cnb003510218 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla psychologie reklamy * reklama a propagace * marketingová komunikace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 , (048.8:082) , 659.1 , 159.98:659.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1