Number of the records: 1  

Škola dobra a zla

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chainani, Soman - Author
    1. vydání - 293 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7661-386-7
      Boghani, Ami, - Author   Blank, Michael - Illustrator   Lüdtke Farnesi, Magdaléna, - Translator
     americké příběhy  příručky  publikace pro děti
    Call numberC 405.188 Střední školní věk
    Škola dobra a zla
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 405.188 b   

    Uniform title Ever never handbook. Česky
    Title statementŠkola dobra a zla. Příručka pro Navěky a Nikdyvíce / Soman Chainani a Ami Boghaniová ; ilustroval Michael Blank ; přeložila Magdaléna Stárková
    Portion of titlePříručka pro Navěky a Nikdyvíce
    Main entry-name Chainani, Soman (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : CooBoo, 2022
    Phys.des.293 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7661-386-7
    National bibl. num.cnb003394482
    NotePřeloženo z angličtiny
    OriginalSchool for good and evil
    Another responsib. Boghani, Ami, 1981- (Author)
    Blank, Michael (Illustrator)
    Lüdtke Farnesi, Magdaléna, 1984- (Translator)
    Z cyklu Škola dobra a zla. 7
    Form, Genre americké příběhy * příručky * publikace pro děti
    Conspect821.111(73) - Americká literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111(73)-32 , 821-93 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Škola dobra a zla. 7
    Škola dobra a zla
    Příručka pro všechny současné i budoucí studenty Školy dobra a zla.Všichni největší hrdinové a zloduši seděli dřív, než se vydali za svými příběhy do Nekonečného lesa, v našich lavicích... a teď se k nim můžete přidat i vy. Tato příručka vám pomůže proplout školními léty. Dočtete se v ní všechno: co si vzít s sebou, co na sebe, a hlavně: jak neskončit v mučírně. A taky pár šťavnatých drbů o učitelích i absolventech. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.