Number of the records: 1  

Kulturní zboží jako dar

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vydání - 144 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-98-9
     knihy  hudba  filmy  dary  spotřebitelské chování
     monografie
    Umístění
    Kulturní zboží jako dar
    Title statementKulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / Radim Bačuvčík
    Portion of titleNákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Phys.des.144 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-98-9
    National bibl. num.cnb003071955
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings knihy * hudba * filmy * dary * spotřebitelské chování - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 08/09 , 78 , 791.2 , 395.83 , 366.1 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Kulturní zboží jako dar
    Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.