Number of the records: 1
Kulturní zboží jako dar
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vydání - 144 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-98-9
knihy hudba filmy dary spotřebitelské chování
monografieUmístění Title statement Kulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / Radim Bačuvčík Portion of title Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Phys.des. 144 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-87500-98-9 National bibl. num. cnb003071955 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings knihy * hudba * filmy * dary * spotřebitelské chování - Česko Form, Genre monografie Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 08/09 , 78 , 791.2 , 395.83 , 366.1 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1