Number of the records: 1  

Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Mrázková, Jana - Author
    64 stran ; 25 cm
    ISBN 978-80-7481-032-9
      Kucharská, Anna, - Author
    Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb (projekt)
    2013 2011-2020
     speciální pedagogové  asistenti pedagogů  pedagogická komunikace
     zprávy
    Call numberB 55.593
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *06.11.2024)B 55.593   

    Title statementSpolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III / Jana Mrázková, Anna Kucharská a kol.
    Main entry-name Mrázková, Jana (Author)
    PublicationPraha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2014
    Phys.des.64 stran ; 25 cm
    ISBN978-80-7481-032-9
    National bibl. num.cnb002693968
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Kucharská, Anna, 1963- (Author)
    Subj. Headings Rozvoj a metodická podpora poradenských služeb (projekt) * 2013 * 2011-2020 * speciální pedagogové - Česko - 2011-2020 * asistenti pedagogů - Česko - 2011-2020 * pedagogická komunikace
    Form, Genre zprávy
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376.112.4 , 37.011.3-051-021.633 , 316.772.4:37 , (437.3) , (047)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III
    Metodická zpráva projektu RAMPS-VIP III vychází ze šetření, které realizovali školní speciální pedagogové v průběhu roku 2013, a to ve školách, kde působí asistenti pedagoga. Metodou pozorování v hodinách a rozhovory s asistenty pedagoga byly školními speciálními pedagogy zjišťovány formy a metody práce asistenta pedagoga v hodině i mimo ni a jejich potřeby podpory a spolupráce s pracovníky školního poradenského pracoviště. Provedeno bylo 111 pozorování, s využitím Pozorovacího archu autorek Mrázková, Kucharská (2013), získaná data byla autorkám předávána metodiky školních speciálních pedagogů prostřednictvím on-line záznamové verze. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.