Number of the records: 1  

Jak kreslit auta, lodě, letadla

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bergin, Mark, 1961- - Author - Illustrator
    1. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 99 s. : il. (některé barev.) ; 29 cm
    ISBN 978-80-247-4288-5 (brož.)
     dopravní prostředky  kreslení  kreslířské techniky
     příručky
    Call numberB 52.767
    Umístění 741/743 - Kresba. Kreslení
    Jak kreslit auta, lodě, letadla
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 52.767 b   

    Title statementJak kreslit auta, lodě, letadla / Mark Bergin ; [přeložil Jozef Kolačný]
    Main entry-name Bergin, Mark, 1961- (Author) (Illustrator)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.99 s. : il. (některé barev.) ; 29 cm
    ISBN978-80-247-4288-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002374687
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník. Obsahuje rejstřík
    Subj. Headings dopravní prostředky * kreslení * kreslířské techniky
    Form, Genre příručky
    Conspect74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC 741.02 , 741 , 629 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru741/743 - Kresba. Kreslení
    Document kindBOOKS
    Jak kreslit auta, lodě, letadla
    Nebaví vás kreslit kytičky, krajiny a portréty? Jedinečný kurz kreslení obrázků oblíbených historických i současných aut, letadel i lodí vás přenese do světa spáleného benzinu, rychlých kol, nadzvukových rychlostí i idylických přístavů - a hlavně nabízí jasný a propracovaný postup kreslení od první linky až po vystínovaný hotový motiv. K tomu doporučuje mnoho tipů a triků. V jednoduchých krocích demonstruje zvládnutí perspektivy, použití fotografií jako předloh i práci různými technikami. Závodní auto, tirák, stíhačka nebo tanker - téměř čtyři desítky oblíbených historických i současných motivů nabízí tato kniha začínajícím kreslířům, aby postupnými kroky úspěšně zvládli řemeslo a získali jistotu v kreslení obrázků ze světa techniky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.