Number of the records: 1  

Motivace, aspirace, učení II

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Praha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2007 - 151 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-211-0543-0 (brož.)
      Martinec, Lubomír - Compiler   Hučín, Jan, - Compiler
     pedagogická evaluace  žáci  středoškolští studenti  regionální výzkum
     výzkumné zprávy
    Call numberB 48.283
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Motivace, aspirace, učení II
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 48.283   

    Title statementMotivace, aspirace, učení II : hodnocení úrovně vzdělání v ČR s ohledem ma krajovou diferenciaci / [zpracovali Lubomír Martinec, Jan Hučín]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2007
    Phys.des.151 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN978-80-211-0543-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001782977
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Martinec, Lubomír (Compiler)
    Hučín, Jan, 1967- (Compiler)
    Subj. Headings pedagogická evaluace - Česko * žáci - Česko * středoškolští studenti - Česko * regionální výzkum - Česko
    Form, Genre výzkumné zprávy
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.011/.012 , 373.3.011.3-052 , 373.5.011.3-052 , 316.334.52 , (437.3) , (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Motivace, aspirace, učení II
    Hlavním cílem publikace Motivace, aspirace, učení II je analyzovat zjištěné rozdíly ve výsledcích žáků, vysvětlit je pomocí nejrůznějších faktorů (např. zázemí žáka, jeho pohlaví či aspirace) a odhalit a popsat různé souvislosti, které se promítají do výsledku žáka. Tato publikace vychází z aktuálních dat šetření PISA 2006 a je orientována především na přírodovědnou gramotnost. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.