Number of the records: 1  

Frei sollen sie sein, die Söhne und Töchter Gottes

  1. SYS0031475
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20150604144928.8
    007
      
    ta
    008
      
    070709s2002----xr-----f-b----000-0-cze--
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    041
    0-
    $a ger $b cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 2-1 $x Přirozená teologie. Náboženská filozofie $9 5 $2 Konspekt
    080
      
    $a 2-175.75 $2 MRF
    080
      
    $a 27-175.75 $2 MRF
    080
      
    $a 329.13 $2 MRF
    080
      
    $a 27-789.67 $2 MRF
    080
      
    $a 27-877.5 $2 MRF
    080
      
    $a 27-878.4 $2 MRF
    100
    1-
    $a Feigl-Procházková, Krista, $d 1966- $7 jn20040102041 $4 aut
    245
    10
    $a Frei sollen sie sein, die Söhne und Töchter Gottes : $b chiliastisches Gerüst, gnostiches Fundament des taboritischen Radikalismus? = "Svobodní mají býti, synové a dcery Boží" : chiliastická kostra, gnostický základ táborského radikalismu? = May the Sons and Daughters of the God be Free : chiliastic frame, gnostic basis of Tabor radicalism? / $c Feigl-Procházková, Krista
    246
    01
    $a "Svobodní mají býti, synové a dcery Boží" : $b chiliastická kostra, gnostický základ táborského radikalismu?
    246
    01
    $a May the Sons and Daughters of the God be Free : $b chiliastic frame, gnostic basis of Tabor radicalism?
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $a husitství $y 1421 $z Tábor (Česko) $7 ph120949 $2 czenas
    650
    07
    $a beghardi $7 ph162899 $2 czenas
    650
    07
    $a radikalismus $7 ph124973 $2 czenas
    650
    07
    $a chiliasmus $7 ph119166 $2 czenas
    651
    -7
    $a Tábor (Česko) $y 1421 $7 ge131164 $2 czenas
    773
    0-
    $t Husitský Tábor $x 0231-6080 $z 80-238-4600-0 (1999 : brož.) $g Sv. 13 (2002), s. 9-30 $9 2002
    910
      
    $a CBA001 $t rs
    FMT
      
    PA
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.