Number of the records: 1
Marketing konkurenceschopnosti
Čichovský, Ludvík, 1956- - Author
Vyd. 1. - Praha : Radix, 2002 - 1 sv. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86031-35-7
marketing konkurenceschopnost
příručkyTitle statement Marketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský Main entry-name Čichovský, Ludvík, 1956- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Radix, 2002 Phys.des. 1 sv. : il. ; 21 cm ISBN 80-86031-35-7 National bibl. num. cnb001185656 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Contents díl 1. 2002. 270 s. Subj. Headings marketing * konkurenceschopnost Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.137.2 , 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Kniha charakterizuje pojmy konkurence, konkurenceschopnost a marketing v minulosti i na prahu 3. tisíciletí. Jádro publikace vyčísluje výhody konkurence při boji o zákazníka a seznamuje s možnostmi měřitelnosti a srovnatelnosti konkurenčních výhod. Závěrečná kapitola srovnává konkurenceschopnost firem České republiky s podniky zemí Evropské unie. Studie je provázena schématy, grafy a tabulkami v textu a doplněna přehledem použité literatury. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1