Number of the records: 1  

Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje


  1.  Rumpel, Petr, 1964- - Author
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 - 57 s. ; 30 cm
    ISBN 80-7042-957-7
    Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
     teritoriální marketing
     učebnice vysokých škol
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
    Title statementTeritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel
    Main entry-name Rumpel, Petr, 1964- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataOstrava : Ostravská univerzita, 2003
    Phys.des.57 s. ; 30 cm
    ISBN80-7042-957-7
    National bibl. num.cnb001325399
    Edition Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteStudijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteUrčeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
    Subj. Headings teritoriální marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 332.146 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.