Number of the records: 1  

Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému

  1. SYS0825934
    LBL
      
    01520nam-a2200445-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313122546.4
    007
      
    ta
    008
      
    181213s2018----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003056667
    020
      
    $a 978-80-246-4031-0 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1085401411
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 159.93/.94 $x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.942.52 $2 MRF
    080
      
    $a 808.51 $2 MRF
    080
      
    $a 78.071.1/.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Stevanović, Ena $7 jo20181018661 $4 aut
    245
    10
    $a Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému / $c Ena Stevanović
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, $c 2018
    300
      
    $a 197 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Tréma je vážným problémem mnoha studentů hudby a profesionálních hudebníků, který může způsobit závažné poškození výkonu a vyvolat utrpení a stres. Faktory, které se vzájemně ovlivňují a určují intenzitu působení trémy na výkon, jsou: sebehodnocení, vnímaná sebeúčinnost, úroveň připravenosti repertoáru a výkonné zkušenosti. Monografie objasňuje problematiku trémy ve variabilitě jejích projevů; popisuje její psychologické, sociální a vzdělávací určující činitele a poskytuje analýzu metod prevence trémy ve vzdělávacím systému. Cílem výzkumné části bylo prozkoumat, zda sebeúčinnost a sebehodnocení mohou být prediktory trémy u studentů hudby, kteří pocházejí ze tří odlišných vzdělávacích systémů, a stanovit eventuální rozdíly mezi nimi; dále pak získat hlubší informace o příčinách této souvztažnosti a zjistit, jestli případné rozdíly můžeme přičíst různorodým vzdělávacím zkušenostem studentů. Zároveň je provedena analýza implikací této studie pro učitele a studenty v oblasti instrumentálního vzdělávání. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024640310 $2 Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a tréma $7 ph126781 $2 czenas
    650
    07
    $a veřejné vystupování $x psychologické aspekty $7 ph116573 $2 czenas
    650
    07
    $a hudebníci $7 ph117204 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.