Number of the records: 1  

Tvorba individuálních vzdělávacích plánů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Čadilová, Věra, 1959- - Author
    Vydání první - 111 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-39-8
      Žampachová, Zuzana - Author
     děti s autismem  výchova a vzdělávání  individuální vzdělávací programy
     metodické příručky
    Call numberC 369.849
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Tvorba individuálních vzdělávacích plánů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 369.849   

    Title statementTvorba individuálních vzdělávacích plánů : pro žáky s poruchou autistického spektra / Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
    Main entry-name Čadilová, Věra, 1959- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationLibčice nad Vltavou : Pasparta, [2016]
    Copyright notice date©2016
    Phys.des.111 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-39-8 Kč 260.00
    National bibl. num.cnb002859170
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Žampachová, Zuzana (Author)
    Subj. Headings děti s autismem * výchova a vzdělávání * individuální vzdělávací programy
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.36-053.2 , 379.8+37 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Tvorba individuálních vzdělávacích plánů
    Publikace umožní pedagogickým pracovníkům zpracovávat IVP pro žáky s PAS, které jsou, dle nové legislativy, nositeli podpůrných opatření individuálně stanovených pro žáky s poruchami autistického spektra. Vzor k sestavení IVP je součástí vyhl. č. 27/2016 Sb. Autorky interpretují jednotlivé položky vzoru IVP tak, aby se v nich pedagogičtí pracovníci orientovali, uměli naplnit jejich obsah a s vytvořeným IVP aktivně pracovali. Součástí publikace jsou ukázky IVP pro jednotlivé typy školských zařízení (MŠ, ZŠ, SŠ). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.