Number of the records: 1
SYS 0604779 LBL 02170cam-a2200577-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230617040423.5 007 ta 008 150914s2015----xr-a---j------000-0-cze-d 015 $a cnb002708697 020 $a 978-80-262-0907-2 $q (brožováno) : $c Kč 249.00 035 $a (OCoLC)928738382 040 $a KLG001 $b cze $d CBA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $9 17 $2 Konspekt 072 -7
$a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $9 26 $2 Konspekt 080 $a 37.091.212.7-026.18 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 080 $a 159.952 $2 MRF 080 $a 612.821 $2 MRF 080 $a 612.821.2 $2 MRF 080 $a 159.953 $2 MRF 080 $a 005.962.11 $2 MRF 080 $a (0.053.2) $2 MRF 100 1-
$a Shumsky, Ron $7 xx0197080 $4 aut 240 10
$a Survival guide for school success!. $l Česky 245 10
$a Jak přežít, když si nevím rady se školou : $b rádce pro děti, které nevědí, jak se učit / $c Ron Shumsky, Susan M. Islascox, Rob Bell ; z anglického originálu The survival guide for school success! přeložila Petra Diestlerová 250 $a Vydání první 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2015 300 $a 151 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést.Kniha je určena především dětem staršího školního věku, například těm, které přešly na víceleté gymnázium a potřebují zvládnout nároky dalšího stupně školy. Osloví i rodiče a učitele dětí, pro které je škola oříšek.Ron Shumsky je klinický psycholog a neuropsycholog. Specializuje se na dětskou vývojovou psychologii a zaměřuje se též na popularizaci vědeckých poznatků z těchto oborů. Susan M. Islascox působí jako učitelka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026209072 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a školní úspěšnost $7 ph307576 $2 czenas 650 07
$a učení $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a pozornost $7 ph115852 $2 czenas 650 07
$a paměť $7 ph123922 $2 czenas 650 07
$a management času $7 ph122602 $2 czenas 655 -7
$a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 700 1-
$a Islascox, Susan M. $7 xx0197082 $4 aut 700 1-
$a Bell, Rob $7 xx0197083 $4 aut 700 1-
$a Diestlerová, Petra, $d 1972- $7 jn20001103809 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1