Number of the records: 1  

Jak přežít, když si nevím rady se školou

  1. SYS0604779
    LBL
      
    02170cam-a2200577-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230617040423.5
    007
      
    ta
    008
      
    150914s2015----xr-a---j------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002708697
    020
      
    $a 978-80-262-0907-2 $q (brožováno) : $c Kč 249.00
    035
      
    $a (OCoLC)928738382
    040
      
    $a KLG001 $b cze $d CBA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $9 17 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $9 26 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.091.212.7-026.18 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    080
      
    $a 159.952 $2 MRF
    080
      
    $a 612.821 $2 MRF
    080
      
    $a 612.821.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.953 $2 MRF
    080
      
    $a 005.962.11 $2 MRF
    080
      
    $a (0.053.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Shumsky, Ron $7 xx0197080 $4 aut
    240
    10
    $a Survival guide for school success!. $l Česky
    245
    10
    $a Jak přežít, když si nevím rady se školou : $b rádce pro děti, které nevědí, jak se učit / $c Ron Shumsky, Susan M. Islascox, Rob Bell ; z anglického originálu The survival guide for school success! přeložila Petra Diestlerová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2015
    300
      
    $a 151 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést.Kniha je určena především dětem staršího školního věku, například těm, které přešly na víceleté gymnázium a potřebují zvládnout nároky dalšího stupně školy. Osloví i rodiče a učitele dětí, pro které je škola oříšek.Ron Shumsky je klinický psycholog a neuropsycholog. Specializuje se na dětskou vývojovou psychologii a zaměřuje se též na popularizaci vědeckých poznatků z těchto oborů. Susan M. Islascox působí jako učitelka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026209072 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a školní úspěšnost $7 ph307576 $2 czenas
    650
    07
    $a učení $7 ph126979 $2 czenas
    650
    07
    $a pozornost $7 ph115852 $2 czenas
    650
    07
    $a paměť $7 ph123922 $2 czenas
    650
    07
    $a management času $7 ph122602 $2 czenas
    655
    -7
    $a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    700
    1-
    $a Islascox, Susan M. $7 xx0197082 $4 aut
    700
    1-
    $a Bell, Rob $7 xx0197083 $4 aut
    700
    1-
    $a Diestlerová, Petra, $d 1972- $7 jn20001103809 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.