Number of the records: 1  

Spotřební kultura

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Academia, 2014 - 438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
    ISBN 978-80-200-2372-8 (váz.)
      Zahrádka, Pavel, - Editor
     sociologie spotřeby  individuální spotřeba  spotřebitelské chování
     kolektivní monografie
    Call numberC 359.872
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Spotřební kultura
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.872   

    Title statementSpotřební kultura : historie, teorie a výzkum / Pavel Zahrádka (ed.)
    Cover TitleDon't buy this book
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Academia, 2014
    Phys.des.438 s. : il. (některé barev.), 1 mapa ; 22 cm
    ISBN978-80-200-2372-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb002568687
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Zahrádka, Pavel, 1977- (Editor)
    Subj. Headings sociologie spotřeby * individuální spotřeba * spotřebitelské chování
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect316.33 - Ekonomická sociologie. Sociologie institucí, lidských sídel a komunit
    UDC 316.334.2:366.1 , 330.567.22 , 366.1 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Document kindBOOKS
    Spotřební kultura
    Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.