Number of the records: 1  

Input, process and product

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1st ed. - Brno : Masaryk University Press, 2012 - 352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-5896-5 (brož.)
      Thomas, James, - Editor   Boulton, Alex - Editor
     studium jazyků  jazyková výuka  korpusová lingvistika  počítačová lingvistika
     sborníky konferencí
    Call numberC 358.717
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Input, process and product
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 358.717   

    Title statementInput, process and product : developments in teaching and language corpora / edited by James Thomas, Alex Boulton
    Portion of titleDevelopments in teaching and language corpora
    Edition statement1st ed.
    Issue dataBrno : Masaryk University Press, 2012
    Phys.des.352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-210-5896-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb002393703
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Another responsib. Thomas, James, 1946- (Editor)
    Boulton, Alex (Editor)
    Subj. Headings studium jazyků * jazyková výuka * korpusová lingvistika * počítačová lingvistika
    Form, Genre sborníky konferencí
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC 81'24 , 81'322.2 , 81'322 , (062.534)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Document kindBOOKS
    Input, process and product
    Kniha se zabývá rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci „chyb“ či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.