Number of the records: 1
Psychologie reklamy
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
4., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.)
Expert
reklama a propagace psychologie reklamy marketingová komunikace
kolektivní monografieCall number C 348.156 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 4., rozš. a aktualiz. vyd. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) National bibl. num. cnb002340889 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace Form, Genre kolektivní monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 159.98:659.1 , 658.8:316.77 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1