Number of the records: 1  

Interakce a komunikace učitelů tělesné výchovy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janíková, Marcela, 1979- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido, 2011 - 154 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-208-6 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
     interpersonální komunikace  pedagogická komunikace  pedagogické dovednosti  učitel a žák  vyučovací metody  tělesná výchova
     výzkumné zprávy
    Call numberC 344.604
    Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Interakce a komunikace učitelů tělesné výchovy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.604   

    Title statementInterakce a komunikace učitelů tělesné výchovy / Marcela Janíková
    Main entry-name Janíková, Marcela, 1979- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2011
    Phys.des.154 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-208-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002226050
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 22
    Note220 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings interpersonální komunikace * pedagogická komunikace * pedagogické dovednosti * učitel a žák * vyučovací metody * tělesná výchova
    Form, Genre výzkumné zprávy
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 316.772.4 , 316.772.4:37 , 37.091.321 , 37.064.2 , 37.091.3 , 796.012.6:37.016 , (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Document kindBOOKS
    Interakce a komunikace učitelů tělesné výchovy
    Publikace pojednává o komunikaci a interakci ve výuce tělesné výchovy na základní škole. Kniha je členěna do dvou částí – první plní funkci teoretického uvedení do problematiky komunikace a interakce ve výuce. Druhá části prezentuje čtyři výzkumné (empirické) studie, které ústí v pokusu o vytvoření typologie učitelů tělesné výchovy podle interakčního stylu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.