Number of the records: 1  

Pedagogika pro učitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vališová, Alena, 1954- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2007 - 402 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-1734-0 (brož.)
    Pedagogika
      Kasíková, Hana, - Author
     pedagogika
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 324.404
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 324.404   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 11.12.2024)C 324.404 v1   

    Title statementPedagogika pro učitele / Alena Vališová, Hana Kasíková a kolektiv
    Main entry-name Vališová, Alena, 1954- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.402 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-1734-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001643180
    Edition Pedagogika (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kasíková, Hana, 1952- (Author)
    Subj. Headings pedagogika
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 37.01 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Pedagogika pro učitele
    Pedagogika pro učitele
    Tento základní učební text bude provázet studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje i vědění. Bude jim napomáhat být reflektujícími praktiky. Snaží se totiž reagovat na aktuální potřeby i dílčí podněty, které se projevují v profesní přípravě učitele – ať již na fakultách, nebo v přímé školské praxi. Tým autorů koncipoval tento text jako výkladový – jako základ pro další studium, práci v seminářích, případně pro vzdělávání ve školních kolektivech. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.