Number of the records: 1
Marketing a PR v architektuře
Váňa, Radek, 1974- - Author
Vydání první - 172 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-908740-3-9
Archizoom ;
architektonické ateliéry architektonické projekty marketingový management public relations firemní prezentace
příručkyCall number C 418.285 Umístění 72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly Title statement Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci / Radek Váňa Main entry-name Váňa, Radek, 1974- (Author) Edition statement Vydání první Publication [Praha] : Idealab, [2023] Copyright notice date ©2023 Phys.des. 172 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-908740-3-9 National bibl. num. cnb003568162 Edition Archizoom ; 2 Note Terminologický slovník. Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím informacím Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings architektonické ateliéry * architektonické projekty * marketingový management * public relations * firemní prezentace Form, Genre příručky Conspect 72 - Architektura UDC 72.022.82 , 72.012.1 , 658.8:005 , 659.4 , 316.776:005.71 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 72.0 - Teorie architektury. Dějiny architektury. Slohy a styly Document kind BOOKS Užitečné marketingové a PR nástroje i strategie, které se dají uplatnit při prezentaci architektonických projektů. Příručka. Zdroj anotace: NKPLoading…
Number of the records: 1