Number of the records: 1
Soutěžní rétorika
Brinda, René, 1966- - Author
2 svazky : barevné ilustrace ; 30-31 cm
ISBN 978-80-7684-184-0, ISBN 978-80-7684-202-1
rétorika argumentace diskuse mluvený projev
učebnice metodické příručkyCall number B 61.435 Umístění 808.5 - Rétorika. Přednes Title statement Soutěžní rétorika : debatování formou Karl Popper / René Brinda Portion of title Debatování formou Karl Popper Debatování formou KP Main entry-name Brinda, René, 1966- (Author) Publication Praha : Stanislav Juhaňák - Triton, 2023 Phys.des. 2 svazky : barevné ilustrace ; 30-31 cm ISBN 978-80-7684-184-0 978-80-7684-202-1 National bibl. num. cnb003548173 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Contents Učebnice. 310 stran -- Poznámky pro vzdělavatele. 87 stran Subj. Headings rétorika * argumentace * diskuse * mluvený projev Form, Genre učebnice * metodické příručky Conspect 808 - Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 808.5 , 162 , 316.776 , 81'42 , (075) , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 808.5 - Rétorika. Přednes Document kind BOOKS Renesance tradičně argumentačního pojetí rétoriky, kterou ve 20. století v podobě neorétoriky nabídli mj. Ch. Perelman a S. Toulmin, znovuotevřela cestu k jejímu funkčnímu uplatnění ve vzdělávání. V podobě soutěžního debatování dostala agonální rétorika sofistů moderní háv, uchovala si však své tradiční poslání: rozvoj dovedností a znalostí v oblastech kritického myšlení a argumentace, vyhledávání a hodnocení informací a komunikačních kompetencí. Dnešní soutěže v debatování přidaly nutnost prohlubování znalostí o světě okolo nás a týmovou spolupráci. V České republice se soutěžní rétorika na středních a vysokých školách pěstuje již více než čtvrt století. Soubor textů Soutěžní rétorika: debatování formou KP odráží zkušenosti a poznatky, které byly za tuto dobu shromážděny. Jde o první text tohoto druhu, který se s cílem podpořit vzdělávání v oblastech rozvíjených neorétorikou obrací k širší pedagogické a žákovské veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1