Number of the records: 1  

Spotřebitelské typologie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vydání - 206 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-90-3
    Verbum ; Verbum
    2015 2011-2020
     spotřebitelské chování  spotřebitelé  sociologie spotřeby
     monografie
    Umístění
    Spotřebitelské typologie
    Title statementSpotřebitelské typologie : nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 / Radim Bačuvčík
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017
    Phys.des.206 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-90-3
    National bibl. num.cnb002961303
    Edition Verbum
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings 2015 * 2011-2020 * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 * spotřebitelé - Česko * sociologie spotřeby - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 366.1 , 366-05 , 316.334.2:366.1 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Spotřebitelské typologie
    Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.