Number of the records: 1
Spotřebitelské typologie
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vydání - 206 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-90-3
Verbum ; Verbum
2015 2011-2020
spotřebitelské chování spotřebitelé sociologie spotřeby
monografieUmístění Title statement Spotřebitelské typologie : nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 / Radim Bačuvčík Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017 Phys.des. 206 stran ; 21 cm ISBN 978-80-87500-90-3 National bibl. num. cnb002961303 Edition Verbum Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings 2015 * 2011-2020 * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 * spotřebitelé - Česko * sociologie spotřeby - Česko Form, Genre monografie Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366.1 , 366-05 , 316.334.2:366.1 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí. Takto vymezené segmenty (klastry) popisuje pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů. Tato monografie představuje druhou část hlubší sondy do problematiky nákupního chování obyvatel České republiky na trzích zboží a služeb. Navazuje na monografii zabývající se spotřebitelským chováním, která pátrala po cílových skupinách jednotlivých produktů. Zároveň navazuje na předchozí sondy do nákupního chování na trzích kulturních produktů, které se postupně týkaly vztahu obyvatel České republiky k divadlu, filmu, hudbě, literatuře, muzeím a galeriím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1