Number of the records: 1  

No future

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kartous, Bohumil, 1977- - Author
    První vydání - 243 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-88268-30-7
      Kartous, Jáchym Bohumil, - Illustrator
     učitelská profese  vzdělávání  vzdělanost  školství
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 391.136
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 391.136   

    Title statementNo future : vezeme děti na parním stroji do virtuální reality? / Bob Kartous ; ilustrace Jáchym Kartous
    Main entry-name Kartous, Bohumil, 1977- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : 65. pole, 2019
    Phys.des.243 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-88268-30-7
    National bibl. num.cnb003162879
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kartous, Jáchym Bohumil, 2003- (Illustrator)
    Subj. Headings učitelská profese * vzdělávání * vzdělanost * školství
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.7:316.344.3 , 37.091.12 , 37.0 , 37.09 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    References (1) - BOOKS
    No future
    No future
    Připravujeme děti na svět, který nenávratně zmizel. Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality a tvrdíme jim, že je to pro ně prospěšné. Tato kniha tvrdí opak a snaží se ukázat, jaké dopravní prostředky vedou společnost místo do minulosti do budoucnosti. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU

    You must sign if you want to create new comments.

    • Rating3/5
      Ač se obsah lišil od mého očekávání - autor na problematiku nahlíží hlavně „politicky“ - musím ocenit pronikavou inteligenci a originalitu hledání souvislostí. Do svého výkladu ale na můj vkus příliš promítá svou ideologii či dokonce víru - např. myslím výrazně přeceňuje negativní vliv vštěpování "poslušnosti" (za nás se říkalo kázně) - jako by se to zákonitě muselo vylučovat se schopností kreativního či kritického myšlení a vlastního názoru - z této pozice pak dělá přehnané závěry a hlavně hypotetická očekávání od opaku. Náhodou jsem také skoro stejný ročník jako on a tak jsem zažil přechod "totalitního" školství v "demokratické" obdobně, a vím tedy, že věc nebyla (všude) taková jak ji popisuje - nejde o nepravdivost tvrzení, ale nesprávnou otázku uvedené míry - příliš zjednodušuje, idealizuje, radikalizuje; což vytváří nepravdivý obrázek, který si kdo nezažil, nemá jak korigovat. Ač se autor prezentuje zhruba jako „správný demokrat“, na mě působí spíš jako idealistický radikál.

      , source: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.