Number of the records: 1  

Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Potměšilová, Petra, 1974- - Author
    2. vydání - 197 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-4921-0
    Monografie
    21. století
     sluchově postižené děti  sluchově postižené děti  speciální pedagogika  speciální vzdělávací potřeby  rozvoj myšlení  komunikační dovednosti  kreativita  arteterapie  artefiletika  sociálněpedagogický výzkum
     monografie
    Call numberC 368.409
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *29.05.2024)C 368.409   

    Title statementPojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením / Petra Potměšilová
    Main entry-name Potměšilová, Petra, 1974- (Author)
    Edition statement2. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016
    Phys.des.197 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-4921-0
    National bibl. num.cnb002795380
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Univerzita Palackého. Cyrilometodějská teologická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings 21. století * sluchově postižené děti - Česko * sluchově postižené děti - Čína * speciální pedagogika * speciální vzdělávací potřeby * rozvoj myšlení * komunikační dovednosti * kreativita * arteterapie * artefiletika * sociálněpedagogický výzkum - 21. století
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.263-053.2 , 376 , 37.04 , 159.955 , 316.77:81'42 , 159.954 , 615.851:7.02 , 37.032:72/79 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (510) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením
    Monografie přináší poznatky o způsobu zpracování nejednoznačného výtvarného podnětu a reakcích na něj u dětí se sluchovým postižením ve věku 8-12 let. Cílem publikace je na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, díky níž by bylo možné popsat případné odlišnosti ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe, a stát se tak základem pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Pro naplnění cílů publikace byl vybrán kvalitativní výzkum, metoda zakotvené teorie, která umožňuje analýzu nového jevu. Kvalitativní výzkum byl doplněn popisnou statistikou. Získané informace byly dány do kontextu dostupných teoretických poznatků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.