Number of the records: 1  

Jak na žáky

  1. SYS0636290
    LBL
      
    01409nam-a2200445-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230527040411.5
    007
      
    ta
    008
      
    160113s2016----xr-----e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002772121
    020
      
    $a 978-80-262-1047-4 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)970638220
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.011.3-052-056.49 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.252 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.5 $2 MRF
    080
      
    $a 37.018.26 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4:37 $2 MRF
    100
    1-
    $a Tesařová, Martina $7 pna2016908927 $4 aut
    245
    10
    $a Jak na žáky : $b zvládání náročných situací ve třídě / $c Martina Tesařová a kol.
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2016
    300
      
    $a 160 stran ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Vypořádat se s drogami ve škole, žákem, který vyrušuje, neplní domácí úkoly, kyberšikanou či s nespolupracujícími rodiči nejsou jednoduché situace, do kterých se může učitel velmi rychle dostat, aniž by měl čas promýšlet to nejlepší řešení. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat. U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026210474 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a základní školy $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a problémoví žáci $7 ph274386 $2 czenas
    650
    07
    $a klima školy $7 ph249611 $2 czenas
    650
    07
    $a školní třídy $7 ph332181 $2 czenas
    650
    07
    $a učitel a žák $7 ph126980 $2 czenas
    650
    07
    $a školní kázeň $7 ph127809 $2 czenas
    650
    07
    $a rodina a škola $7 ph125181 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická komunikace $7 ph115702 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.