Number of the records: 1
Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů
Rumpel, Petr, 1964- - Author
[Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 - 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.)
Boruta, Tomáš - Author Slach, Ondřej, - Author
regionální rozvoj rozvoj venkova teritoriální marketing
metodické příručkyCall number B 52.884v1 Umístění 332 - Regionální ekonomika Title statement Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej Main entry-name Rumpel, Petr, 1964- (Author) Issue data [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 Phys.des. 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) National bibl. num. cnb002373974 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Another responsib. Boruta, Tomáš (Author)
Slach, Ondřej, 1981- (Author)
Subj. Headings regionální rozvoj - Česko * rozvoj venkova - Česko * teritoriální marketing - Česko Form, Genre metodické příručky Conspect 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika UDC 332.055.2 , 711.3 , 332.146 , (437.3) , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 332 - Regionální ekonomika Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1