Number of the records: 1  

Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chromý, Jan, 1956- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Verbum, 2010 - 128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-904415-3-8 (brož.)
    Komunikace a média ;
     marketing  marketingová komunikace  public relations  reklama a propagace
     monografie
    Call numberC 343.312
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 343.312   

    Title statementMarketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu / Jan Chromý
    Main entry-name Chromý, Jan, 1956- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Verbum, 2010
    Phys.des.128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904415-3-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002162440
    Edition Komunikace a média ; 2
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * public relations * reklama a propagace
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 658.8:316.77 , 659.4 , 659.1 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000982528&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
    Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.