Number of the records: 1  

Formální a interpretační problematika smyčcových kvartetů Miloslava Ištvana

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Filípek, Štěpán, 1981- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2010 - 123 s. : il., noty ; 21 cm + 1 CD  
    ISBN 978-80-86928-85-2 (brož.)
      Indrák, Michal, - Author
     Ištvan, Miloslav, 1928-1990
    20. století
     smyčcové kvartety  hudební analýza  hudební interpretace
     studie
    Call numberC 341.885
    Umístění
    Formální a interpretační problematika smyčcových kvartetů Miloslava Ištvana
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidickájen prezenčněC 341.885   

    Title statementFormální a interpretační problematika smyčcových kvartetů Miloslava Ištvana / Štěpán Filípek, Michal Indrák
    Main entry-name Filípek, Štěpán, 1981- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2010
    Phys.des.123 s. : il., noty ; 21 cm + 1 CD
    ISBN978-80-86928-85-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002158088
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Indrák, Michal, 1982- (Author)
    Subj. Headings Ištvan, Miloslav, 1928-1990 * 20. století * smyčcové kvartety - Česko - 20. století * hudební analýza * hudební interpretace
    Form, Genre studie
    Conspect787 - Hudba pro strunné a smyčcové nástroje
    UDC 787.1/.4:785.74 , 781 , 781.68 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Formální a interpretační problematika smyčcových kvartetů Miloslava Ištvana
    Publikace umožňuje pochopit řadu souvislostí o tvůrčím vývoji skladatele Miloslava Ištvana a zároveň nahlédnout do interpretačního zpracování jeho děl pro smyčcové kvarteto. Celý text je zároveň doplněn zvukovým nosičem „Kompletní tvorba Miloslava Ištvana pro smyčcové kvarteto“, díky kterému si čtenáři mohou poslechem okamžitě ověřit v textu uvedené informace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.