Number of the records: 1  

Ubavit se k smrti

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Postman, Neil, 1931-2003 - Author
    2., opr. vyd. - Praha : Mladá fronta, 2010 - 204 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-204-2206-4 (váz.)
      Reifová, Irena, - Author of introduction - Translator
     masmédia  masmédia  mediální komunikace  vliv médií  televizní vysílání  masová kultura
     eseje
    Call numberC 338.275
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Ubavit se k smrti
    BranchPlaceInfoSignature
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 338.275 SV   

    Title statementUbavit se k smrti : veřejná komunikace ve věku zábavy / Neil Postman ; [přeložila a předmluvu k 2. vydání napsala Irena Reifová]
    Main entry-name Postman, Neil, 1931-2003 (Author)
    Edition statement2., opr. vyd.
    Issue dataPraha : Mladá fronta, 2010
    Phys.des.204 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-204-2206-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb002091839
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalAmusing ourselves to death
    Another responsib. Reifová, Irena, 1971- (Author of introduction) (Translator)
    Subj. Headings masmédia * masmédia - Spojené státy americké * mediální komunikace * vliv médií * televizní vysílání * masová kultura
    Form, Genre eseje
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 7.011 , 654.197 , 316.774:316.776.33 , 316.772.4 , (73) , 316.774 , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Ubavit se k smrti
    Autor – významný americký mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o povinnou literaturu rozvíjejících se studijních oborů mediální studia a žurnalistika. Vhodné pro pracovníky marketingu, PR, redaktory, novináře. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.