Number of the records: 1  

Blogy: publikuj a prosperuj

  1. SYS0075443
    LBL
      
    01317nam^a2200409^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210707162900.0
    007
      
    ta
    008
      
    080522s2008----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb001753361
    020
      
    $a 978-80-247-2064-7 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)237064476
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 19
    080
      
    $a 004.738.12 $2 MRF
    080
      
    $a 004.91:004.738.5 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:004.738.5 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776 $2 MRF
    080
      
    $a 005.346 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Byron, D. L. $7 mzk2008448731 $4 aut
    245
    10
    $a Blogy: publikuj a prosperuj : $b blogování pro váš business / $c DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2008
    300
      
    $a xiv, 186 s. : $b il. ; $c 22 cm
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024720647 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a blogy $7 ph346538 $2 czenas
    650
    07
    $a internetové publikování $7 ph119241 $2 czenas
    650
    07
    $a internetový marketing $7 ph137251 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní komunikace $7 ph123556 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Broback, Steve $7 mzk2008448730 $4 aut
    765
    0-
    $t Publish and prosper: blogging for your business $9 Česky
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.