Number of the records: 1  

Jak se děti učí významu slov

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bloom, Paul, 1963- - Author
    První české vydání - 294 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-3095-3
    Lingvistika
      Chromý, Jan, - Translator
     vývoj dítěte  jazyková akvizice  psycholingvistika  kognitivní lingvistika  sémantika
     monografie
    Call numberC 365.034
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Jak se děti učí významu slov
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 365.034   

    Uniform title How children learn the meanings of words. Česky
    Title statementJak se děti učí významu slov / Paul Bloom ; z anglického originálu How children learn the meanings of words ... přeložil Jan Chromý
    Main entry-name Bloom, Paul, 1963- (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Phys.des.294 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-3095-3
    National bibl. num.cnb002727209
    Edition Lingvistika (Karolinum)
    NoteTerminologický česko-anglický a anglicko-český slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Chromý, Jan, 1983- (Translator)
    Subj. Headings vývoj dítěte * jazyková akvizice * psycholingvistika * kognitivní lingvistika * sémantika
    Form, Genre monografie
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    UDC 159.922.72 , 81'232 , 81'23 , 81'37 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Document kindBOOKS
    Jak se děti učí významu slov
    Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.