Number of the records: 1
SYS 0575812 LBL 04241nam-a2201021-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103526.4 007 ta 008 150417s2015----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002694252 020 $a 978-80-7261-336-6 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)913564258 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658 $2 MRF 080 $a 005.21 $2 MRF 080 $a 005.591 $2 MRF 080 $a 658:17.024.4 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Podskľan, Adrián, $d 1973- $7 mzk2005273026 $4 aut 245 10
$a Adaptivní organizace : $b inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti / $c Adrián Podskľan a kol. 250 $a Vydání 1. 264 -1
$a Praha : $b Management Press, $c 2015 300 $a 174 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto důvodu připravili knihu Adaptivní organizace s cílem pomoci organizacím rychle a pružně reagovat na měnící se podmínky v podnikatelském prostředí. Kniha je psaná jasně živým a srozumitelným jazykem, s množstvím praktických a užitečných poznámek. V úvodní části jsou stručně charakterizovány adaptivní prvky firem Baťa, Toyota, BMW, Ikea a Apple. Autoři zde rozebírají dvanáct zásadních bariér při budování úspěšné organizace s tím, že řadě manažerů se tyto bariéry ještě zdaleka nepodařilo překonat. Kniha zaujme právě tím, že překonává mnohé tradiční pohledy na organizaci podniku, které se ukázaly jako nedostačující: centralizace, hierarchie, nedostatek experimentovaní, pevné hranice, nedostatek účelu apod. Velice zajímavé je myšlení v modelech ZIPF, Lean Canvas (Ash Maurya) a evolučních fázích organizace podniku podle Milana Zeleného, jež autoři rozvíjejí. Právě poslední, budoucí, fázi je adaptivní organizace, která se rychle přizpůsobuje okolí a má vlastnosti anti křehkostí. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072613366 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a podnikový management $7 ph115763 $2 czenas 650 07
$a strategický management $7 ph116291 $2 czenas 650 07
$a management změny $7 ph136743 $2 czenas 650 07
$a úspěch v podnikání $7 ph286292 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1