Number of the records: 1  

Medvědi, medvědi, copak nám povědí?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Reider, Katja, 1960- - Author
    Praha : Thovt, c2010 - 41 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-86969-71-8 (váz.)
    Svět ukrytý v abecedě Učíme se číst s obrázky
      Ackroyd, Dorothea, - Illustrator   Sedláčková, Radana - Translator
     německé příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 179.934 Nejmenší čtenáři
    Medvědi, medvědi, copak nám povědí?
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 179.934 b   

    Title statementMedvědi, medvědi, copak nám povědí? / Katja Reiderová ; ilustrace Dorothea Ackroydová ; [z originálu přeložila Radana Sedláčková]
    Main entry-name Reider, Katja, 1960- (Author)
    Issue dataPraha : Thovt, c2010
    Phys.des.41 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86969-71-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb002092179
    Edition Svět ukrytý v abecedě
    Učíme se číst s obrázky
    NotePřeloženo z němčiny
    Users/Intended Audience NoteUrčeno čtenářům od 5 let
    OriginalGeschichten vom kleinen Bären
    Another responsib. Ackroyd, Dorothea, 1960- (Illustrator)
    Sedláčková, Radana (Translator)
    Form, Genre německé příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.112.2-3 - Německá próza, německy psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.112.2-32 , (0:82-32) , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Medvědi, medvědi, copak nám povědí?
    Knížka je určená začínajícím čtenářům. Text je přizpůsoben věku dítěte velikostí textu, jednoduchým dějem a srozumitelným jazykem. Pomáhá rozšiřovat slovní zásobu a vyjadřovací schopnosti dítěte. Klíčová slova textu jsou nahrazena obrázky. Joša je ještě malý medvěd a musí se toho ještě hodně naučit. Jak se dostane ke slaďoučkému medu? A jak je možné, že velcí medvědí dokážou ulovit tolik ryb? Naštěstí jeho máma medvědice je trpělivá a všechno mu vysvětlí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.