Number of the records: 1
SYS 0122492 LBL 01427nam^a2200445^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20210707163445.1 007 ta 008 071211s2008----xr-ac--f-f----000-0-cze-- 015 $a cnb001782803 020 $a 978-80-7319-076-7 (brož.) 035 $a (OCoLC)321036302 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 7.011:316.72/.75 $2 MRF 080 $a 316.72/.75 $2 MRF 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a 7.071.5 $2 MRF 080 $a 37.01:[72/76:069] $2 MRF 080 $a 72/76:37.016 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a (072) $2 MRF 100 1-
$a Fulková, Marie, $d 1955- $7 ola2008419329 $4 aut 245 10
$a Diskurs umění a vzdělávání / $c Marie Fulková 250 $a Vyd. 1. 260 $a Jinočany : $b H & H, $c 2008 300 $a 335 s. : $b il., portréty ; $c 23 cm 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Publikace Marie Fulkové je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Autorka vychází ze své praxe vyučující na Pedagogické fakultě KU v Praze. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. Za důležitou pokládá rovněž edukační činnost galerií a muzeí. Autorka předkládá v textu interpretaci pedagogických zkušeností, řadu komentářů a výtvarných reflexí vztahujících se k obrazům nebo vizuálně vnímaným předmětům a jevům. Text knihy má neobvyklou grafickou úpravu. Je rozčleněn „zrcadlově“ do dvou pararelně probíhajících celků levá strana obsahuje hlavní text, který je proložen úryvky z vyjádření účastníků výzkumu, pravá strana navazuje částí Souvislosti, v nichž se objevují informace na hlavní text navazující. Kniha je doplněna bohatým ilustračním materiálem a příklady z praxe učitelů i studentů.Publikace je určena posluchačům výtvarného oboru na pedagogických fakultách a učitelům výtvarné výchovy na základních a středních školách i v zájmových výtvarných kroužcích. Na základě dlouhodobého terénního výzkumu mapuje autorka diskursivní pole, v němž se konstituují dvě oblasti důležité pro život umění a vzdělání. Jejich spojení nachází ve výtvarné výchově jakožto předmětu, který umožňuje orientaci v kultuře, ve světě výtvarného umění i v produktech vizuálního průmyslu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073190767 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 521 8-
$a Pub. je určena ke vzdělávacím účelům 650 07
$a umění a společnost $7 ph126924 $2 czenas 650 07
$a kultura a společnost $7 ph122010 $2 czenas 650 07
$a vzdělávání $7 ph127311 $2 czenas 650 07
$a zprostředkování umění $7 ph139183 $2 czenas 650 07
$a galerijní pedagogika $7 ph473692 $2 czenas 650 07
$a výtvarná výchova $7 ph127464 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1