Number of the records: 1  

In between enthusiasm and pragmatism: how to construct Europe?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Masaryk university, 2008 - 205 s.
    ISBN 978-80-210-4498-2
    Outlines on the European ideas, federalism and constitutionalism = Skizzen zu europäischen Ideen, Föderalismus und Konstitutionalismus
      Goněc, Vladimír, - Editor
     mezinárodní vztahy  evropská integrace  politologie  politické dějiny
     sborníky
    Call numberC 331.182
    Umístění
    In between enthusiasm and pragmatism: how to construct Europe?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 331.182   

    Title statementIn between enthusiasm and pragmatism: how to construct Europe? : six studies / editor: Vladimír Goněc
    Portion of titleHow to construct Europe?
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masaryk university, 2008
    Phys.des.205 s.
    ISBN978-80-210-4498-2
    National bibl. num.cnb001808116
    Edition Outlines on the European ideas, federalism and constitutionalism 2
    NoteV tiráži a na rubu titul. listu je uveden r. vyd 2007
    Another responsib. Goněc, Vladimír, 1950- (Editor)
    Subj. Headings mezinárodní vztahy * evropská integrace * politologie * politické dějiny
    Form, Genre sborníky
    Conspect327 - Mezinárodní vztahy, světová politika
    UDC 327 , [339.923+327](4) , (082)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Document kindBOOKS
    In between enthusiasm and pragmatism: how to construct Europe?
    Šest studií věnovaných tématům: Britské diskuse o Evropě a jejich praktické důsledky 1900–1929. Krystalizace konceptu Evropy u M. Hodži během 20. a 30. let. Konflikt evropanství a komunismu v Polsku v roce 1947. První programy Rady svobodného Československa pro evropskou politiku. Československé představy a iluze o cestě do Evropy 1991–1992. Vývoj polských konceptů cesty do Evropy od naivního optimismu k realismu v 90. letech. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.