Number of the records: 1  

Photoshop CS2 pro reklamu a marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sorenson, Daniel O. - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - xiii, 211 s. : il. (převážně barev.) ; 22 x 23 cm + 1 CD-ROM  
    ISBN 978-80-247-1860-6 (brož.)
     Adobe Photoshop CS2 (software)  grafické editory  počítačové zpracování obrazu  reklama a propagace  psychologie reklamy
     příručky
    Call numberC 327.048
    Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Photoshop CS2 pro reklamu a marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 327.048   

    Title statementPhotoshop CS2 pro reklamu a marketing : tajemství odhalená zkušeným matadorem zábavní reklamy / Daniel O. Sorenson ; [přeložil Michal Pospíšek]
    Main entry-name Sorenson, Daniel O. (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.xiii, 211 s. : il. (převážně barev.) ; 22 x 23 cm + 1 CD-ROM
    ISBN978-80-247-1860-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001656473
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginalPhotoshop CS2 for advertising and marketing
    Subj. Headings Adobe Photoshop CS2 (software) * grafické editory * počítačové zpracování obrazu * reklama a propagace * psychologie reklamy
    Form, Genre příručky
    Conspect004.9 - Speciální počítačové metody. Počítačová grafika
    UDC 659.1:159.9 , 659.1 , 004.932 , 004.932.4 , 004.42Photoshop , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Document kindBOOKS
    Photoshop CS2 pro reklamu a marketing
    Kniha využívá vaše zkušenosti s Photoshopem a směruje je na využití v reklamě a marketingu. Inspirujícím způsobem vás provede všemi projekty, s nimiž se můžete ve svém oboru setkat - od animované ilustrace, přes inzerci do časopisů, tvorbu přebalu pro CD nebo DVD, až po filmový plakát či billboardovou kampaň - a to vždy tak, abyste se mohli držet své marketingové strategie, provedli vše po technické stránce správně a ještě dosáhli odpovídajícího designu podle cílové skupiny i dokázali vyvolat ty správné emoce a motivaci zákazníků Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.