Number of the records: 1  

Všichni marketéři jsou lháři

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Godin, Seth, 1960- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 187 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-151-8 (brož.)
     marketing  marketingová komunikace
     příručky
    Call numberC 324.930
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Všichni marketéři jsou lháři
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.930   

    Title statementVšichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě / Seth Godin ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Main entry-name Godin, Seth, 1960- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2006
    Phys.des.187 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-151-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001689382
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalAll marketers are liars
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 658.8:316.77 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Všichni marketéři jsou lháři
    Seth Godin je chytrý a dobrý marketér. Proč tedy zvolil jako název knihy zrovna tento? Podle Godina jde o klasický filosofický problém a zároveň slovní hříčku: „Seth Godin říká, že všichni marketéři jsou lháři. Přičemž Godin je sám marketér. Je tedy jeho výrok pravdivý, nebo ne?“. Odpověď můžeme najít v této jeho knize, která vysvětluje, proč dobrý marketing by měl být především o vyprávění příběhů a sdílení nadšení s přáteli, které se jako myšlenkový virus šíří spontánně dál. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.