Number of the records: 1  

NLP v komunikační teorii a praxi

  1. SYSm0184380
    LBL
      
    01631nam^a2200457^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200321002632.3
    007
      
    ta
    008
      
    060331s2005----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001649480
    020
      
    $a 80-7043-437-6 (brož.) : $c Kč 39,00
    035
      
    $a (OCoLC)85720708
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a (062.552) $2 MRF
    080
      
    $a 159.95:81'23 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923 $2 MRF
    080
      
    $a (082) $2 MRF
    245
    00
    $a NLP v komunikační teorii a praxi / $c Lada Hanzelínová ... [et al.] ; ilustrace Pavel Kalina
    246
    14
    $a Neurolingvistické programování
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a V Plzni : $b Západočeská univerzita, $c 2005
    300
      
    $a 49 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Edice prací studentů a pedagogů katedry filozofie FF ZČU
    500
      
    $a 250 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Publikace obsahuje práce studentů a pedagogů Katedry filozofie na FF ZČU. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788070434376 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a neurolingvistické programování $7 ph123259 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a typologie osobnosti $7 ph116512 $2 czenas
    655
    -7
    $a sborníky $7 fd163935 $2 czenas
    700
    1-
    $a Hanzelínová, Lada, $d 1972- $7 mzk2006337034 $4 aut
    700
    1-
    $a Kalina, Pavel, $d 1949- $7 xx0006830 $4 ill
    810
    2-
    $a Západočeská univerzita. $b Katedra filozofie. $t Práce studentů a pedagogů $0 s
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.