Number of the records: 1  

300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy


  1.  Weaver, Mary S. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2001 - 166 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-512-1
    Nápady - hry - tvořivost
     rozvoj myšlení  tvořivé hry  předškolní výchova
     příručky
    Call numberC 301.393
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 301.393 b   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 02.12.2024)C 301.393 b1   

    Title statement300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy / Mary Weaverová ; [z amerického originálu ... přeložila Jana Pošmourná]
    Varying form of titleTři sta her a cvičení pro úspěšný vstup do školy
    Main entry-name Weaver, Mary S. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2001
    Phys.des.166 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7178-512-1 Kč 197,00
    National bibl. num.cnb000997093
    Edition Nápady - hry - tvořivost (Portál)
    NotePro rodiče s dětmi ve věku od 3 do 7 let
    Original365 fun-filled learning activities you can do with your child
    Subj. Headings rozvoj myšlení * tvořivé hry * předškolní výchova
    Form, Genre příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 372.3 , 159.955 , 37.091.33-027.22 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    300 her a cvičení pro úspěšný vstup do školy
    Hry umožní dítěti rozvoj slovní zásoby, formulování otázek, řešení problémů, porovnávání a třídění, rozvoj paměti, myšlení a grafomotoriky. Kniha je rozdělena na čtyři části - písmena a slova, matematické představy, základy přírodních věd a manuální zručnost. Vždy je uveden název hry, věk dítěte, pro které je určena a dovednost, kterou tato hra rozvíjí. Dítě se pomocí cvičení seznamuje se světem kolem sebe, jeho zvuky, barvami, tvary. Učí se pozorovat, porovnávat, vyhodnocovat a vše popisovat slovy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.