Number of the records: 1  

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  1. Info** Document on Order **
    Title statementPostupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková
    Main entry-name Bočková, Barbora (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Masarykova univerzita, 2017
    Phys.des.146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-210-8137-6
    National bibl. num.cnb002981570
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči * dysfázie * speciální vzdělávací potřeby * alternativní a augmentativní komunikace * logopedická prevence * základní školy - Česko * sociálněpedagogický výzkum - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.264-053.2 , 159.946.3 , 616.89-008.434 , 616.89-008.434.3 , 37.04 , 316.772-028.82 , 376-056.264-021.67 , 373.3 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.