Number of the records: 1  

O chlapci, který rozuměl psům

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Futová, Gabriela, 1971- - Author
    První vydání - 190 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-276-0382-4
      Slaminka, Viliam, - Illustrator   Svobodová, Radka - Translator
     slovenské příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 405.749 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 11.09.2024)C 405.749 ČD   

    Title statementO chlapci, který rozuměl psům / Gabriela Futová ; ilustroval Viliam Slaminka ; překlad Radka Svobodová
    Main entry-name Futová, Gabriela, 1971- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    Publication[Praha] : Slovart, [2021]
    Copyright notice date©2021
    Phys.des.190 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-276-0382-4
    National bibl. num.cnb003394789
    NotePřeloženo ze slovenštiny?
    Users/Intended Audience NotePro děti od 10 let
    Another responsib. Slaminka, Viliam, 1985- (Illustrator)
    Svobodová, Radka (Translator)
    Form, Genre slovenské příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.162.4 - Slovenská literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.162.4-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Čtyři Dvory1
    Výměnný fond0
    Total1
    Dobrodružný příběh o psech a věcech, které někdy raději nechceme vidět. O lásce ke zvířatům, ale i o jejich týrání.Když učitelka vzala třídu do útulku, aby děti pomohly s venčením psů, chlapec, o kterém je příběh, si vzal toho nejošklivějšího pejska a bral to jako jednorázovou povinnost. Tak to ale bylo jen do chvíle, než na něj pes Jety promluvil. Tím se spustila série „velkých akcí". Společně zachránili spoustu čivav z množírny a také psy uvázané k řetězu. Dostávali se do problémů, zasahovat musela i policie. Naštěstí pochopení mámy a táty vše pomohlo vyřešit. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.