Number of the records: 1  

Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ambrožová, Petra, 1987- - Author
    229 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-451-0
    21. století
     generace Z  informační a komunikační technologie ve vzdělávání  problémoví žáci  školní kázeň  rizikové chování  pedagogický výzkum
    školní podvádění
     monografie
    Call numberC 399.619
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 399.619   

    Title statementNové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání / Petra Ambrožová
    Main entry-name Ambrožová, Petra, 1987- (Author)
    PublicationČervený Kostelec : Pavel Mervart, 2020
    Phys.des.229 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-451-0
    National bibl. num.cnb003306536
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headingsškolní podvádění
    Subj. Headings 21. století * generace Z - 21. století * informační a komunikační technologie ve vzdělávání - 21. století * problémoví žáci * školní kázeň * rizikové chování * pedagogický výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 316.346.36-053.81 , 37.0:004 , 373.3.011.3-052-056.49 , 37.091.5 , 316.624 , 37.012 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání
    Publikace nabízí nový pohled na školní podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Mj. se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking) i dalších rizik v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.