Number of the records: 1  

Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy

  1. SYS0934139
    LBL
      
    02224nam-a2200601-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240524224031.5
    007
      
    ta
    008
      
    200120s2019----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb003171923
    020
      
    $a 978-80-244-5610-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1200247640
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016:028-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Fasnerová, Martina $7 jx20111018006 $4 aut
    245
    10
    $a Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / $c Martina Fasnerová a kol.
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2019
    300
      
    $a 137 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Monografie
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024456102 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas
    650
    07
    $a čtení $7 ph128190 $2 czenas
    650
    07
    $a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $i Navazuje na: $a Fasnerová, Martina. $t Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
    710
    2-
    $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709375 $4 pbl
    787
    08
    $i Navazuje na: $a Fasnerová, Martina $t Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy $b 1. vydání $h 137 stran $z 978-80-244-5610-2 $d Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 $k Monografie
    810
    2-
    $a Univerzita Palackého. $t Monografie
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.