Number of the records: 1
Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
SYS 0934139 LBL 02224nam-a2200601-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240524224031.5 007 ta 008 200120s2019----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb003171923 020 $a 978-80-244-5610-2 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1200247640 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 028.1 $2 MRF 080 $a 37.016:028-028.31 $2 MRF 080 $a 37.091.3 $2 MRF 080 $a 373.3 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Fasnerová, Martina $7 jx20111018006 $4 aut 245 10
$a Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / $c Martina Fasnerová a kol. 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2019 300 $a 137 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Monografie 500 $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024456102 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 546 $a Anglické resumé 650 07
$a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas 650 07
$a čtení $7 ph128190 $2 czenas 650 07
$a vyučovací metody $7 ph127294 $2 czenas 650 07
$a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $z Česko $7 ph124017 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$i Navazuje na: $a Fasnerová, Martina. $t Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy 710 2-
$a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709375 $4 pbl 787 08
$i Navazuje na: $a Fasnerová, Martina $t Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy $b 1. vydání $h 137 stran $z 978-80-244-5610-2 $d Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 $k Monografie 810 2-
$a Univerzita Palackého. $t Monografie 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1