Number of the records: 1
SYS 0843069 LBL 01750nam-a2200481-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20220606134118.1 007 ta 008 150409s2015----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002692088 020 $a 978-80-262-0901-0 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)913564148 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 51 $2 MRF 080 $a 37.016.026 $2 MRF 080 $a 37.013 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Hejný, Milan, $d 1936- $7 jk01040589 $4 aut 245 10
$a Dítě, škola a matematika : $b konstruktivistické přístupy k vyučování / $c Milan Hejný, František Kuřina 250 $a Třetí vydání 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2015 300 $a 232 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a PP : pedagogická praxe 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 520 3-
$a Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje soudobé trendy v pedagogice i psychologii. Formulují zásady didaktického konstruktivismu a ilustrují je na vyučování matematice. Text je doplněn řadou příběhů z praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026209010 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a matematika $7 ph117231 $2 czenas 650 07
$a předmětová didaktika $7 ph162893 $2 czenas 650 07
$a konstruktivistická pedagogika $7 ph114972 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Kuřina, František, $d 1932- $7 jk01071035 $4 aut 830 -0
$a Pedagogická praxe (Portál) 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1