Number of the records: 1  

Život a jak v něm zůstat naživu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Cleese, John, 1939- - Author
    2. (v nakladatelství XYZ 1.) vydání - 547 stran ; 19 cm
    ISBN 978-80-7597-247-7
      Skynner, A. C. Robin, - Author   Foltýn, Jiří - Translator
     duševní zdraví  hodnotová orientace  interpersonální vztahy  sebevýchova  sebezdokonalování
     příručky
    Call numberC 384.622
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Život a jak v něm zůstat naživu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 384.622   

    Uniform title Life and how to survive it. Česky
    Title statementŽivot a jak v něm zůstat naživu / John Cleese & Robin Skynner ; z anglického originálu Life and how to survive it ... přeložil Jiří Foltýn
    Main entry-name Cleese, John, 1939- (Author)
    Edition statement2. (v nakladatelství XYZ 1.) vydání
    PublicationPraha : XYZ, 2018
    Phys.des.547 stran ; 19 cm
    ISBN978-80-7597-247-7 Kč 399,00
    National bibl. num.cnb003060767
    Another responsib. Skynner, A. C. Robin, 1922-2000 (Author)
    Foltýn, Jiří (Translator)
    Subj. Headings duševní zdraví * hodnotová orientace * interpersonální vztahy * sebevýchova * sebezdokonalování
    Form, Genre příručky
    Conspect613 - Hygiena. Lidské zdraví
    UDC 316.752 , 159.923.5 , 316.472.4 , 613.86 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Život a jak v něm zůstat naživu
    Život vám dává jen ty lekce, které opravdu potřebujete  Renomovaný psychiatr R. Skynner a jeho klient, komik J. Cleese, kterého znáte z britské komediální skupiny Monty Python, probírají formou rozhovorů psychologická témata, jejichž znalost může pomoci učinit život srozumitelnějším a snadnějším. Zaměřují se na život a vztahy v něm, hledají odpověď na otázky ohledně duševního zdraví, práce nebo významu sekularizovaných i duchovních hodnot pro život člověka. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.